热烈推荐~~^0^

I Am Number Four!!(关键第4号*)*_*

i liked this ×100 !!!^0^... ...when i first time c this movie's notice!!!
i warmly recommended at here !!!

but i not seen this movie... >,<
because my exam's time and  release time has been mix together~**
cannot c at cinema already...haiz~ : (

Although i has been c this,
but i trust this movie[ i'm number 4 ]... will be a good movie !! ^-^




Let c about the film :

《关键第4号》原作是一系列(共6本)中的第一部,
故事主角是15岁的外星人,
他们的星球Lorien被Mogadore星人霸占,
因为Mogadore星已经死亡,
那里的人为了继续生存下去专门掠夺别的星球资源。
这9个Lorien青少年在自己的星球毁灭 前逃了出来,
来到了地球并拥有了超能力,
就当他们在地球被同化、逐渐适应了这里的高中生活时,
其中一人察觉到,
毁灭他们星球的敌人跟着他们也来到了地 球…… 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
哈哈,
等我一考完试就慢慢看吧!:p

评论

  1. 我还以为我“进错”家了,原来你“装修”了你的部落格哦!!!^^

    回复删除
  2. 哈哈~
    我也要看~~>3<

    回复删除
  3. Wei Meng Chong:哈哈!对丫对丫~
    比较整齐了哦!*^^

    凌 :我也是咯~=3=

    回复删除

发表评论

热门博文